دلایل فرسودگی شغلی در نهایت احساس خستگی آن

حجم کار شما خیلی زیاد است. خوردن بیش از حد در بشقاب شما خسته کننده و طاقت فرسا است که خطر فرسودگی شغلی شما را افزایش می دهد. لاسوف می‌گوید: «استرس ممکن است نه تنها ناشی از ساعت‌های طولانی‌تر کار کردن باشد، بلکه ترس از نه گفتن به پروژه‌ها و ظاهر شدن به‌عنوان فردی که نمی‌خواهد ابتکار عمل کند یا پیش قدم شود، باشد.دانلود برنامه پی دی اف ساز و معرفی 10 اپلیکیشن 

شما روابط کاری ضعیفی دارید. مارکوم می‌گوید داشتن یک رئیس یا سرپرست سخت‌گیر که بیش از حد انتقادی است، می‌تواند سطح استرس و ناامیدی را افزایش دهد. LaSov اضافه می کند که یک محل کار ناخوشایند منجر به انزوا می شود و می تواند انجام کار شما را دشوار کند (که ممکن است در دراز مدت منجر به استرس بیشتر شود).

ارزش های شما با ارزش های شرکت شما همخوانی ندارد. لاسوف می‌گوید: «وقتی اهداف و ارزش‌های شخصی دیگر با اهداف شرکت همخوانی ندارد، ممکن است منجر به رضایت شغلی، ناراحتی و عدم بهره‌وری کمتر شود» که ممکن است منجر به فرسودگی شغلی شود.

کار شما معنی دار به نظر نمی رسد. کارگرانی که می بینند نقش آنها تأثیر مثبتی بر سازمان آنها یا جهان در کل دارد، رضایت شغلی بالاتری دارند. از سوی دیگر، نداشتن احساس هدف یا باور نداشتن به اینکه کار شما اهمیت دارد می تواند منجر به فرسودگی شغلی شود.مراحل دندان درآوردن کودک وعلائم آن

شما وقت کافی ندارید (یا نمی‌گیرید). یک روز تعطیل یا تعطیلات لزوماً فرسودگی شغلی را درمان نمی کند، اما زمان دوری از کار برای شما خوب است: به شما کمک می کند آرامش داشته باشید، شارژ کنید و مدتی را صرف کارهای مهم خارج از محل کار کنید. بر اساس گزارش APA، نیمی از کارگران گفتند که نداشتن مرخصی با حقوق کافی یا روزهای بیماری منجر به افزایش سطح استرس می شود. و در حالی که تقریباً هر کارگر حقوق بگیر حداقل مقداری PTO دارد، همه افراد به دلایل مختلف حتی از مرخصی خود استفاده نمی کنند.